Verrijkingsochtend 14 oktober

Toen ik binnen kwam ging ik als eerste de smartgame ‘Pirates hide and seek’ spelen. Die ziet er zo uit (hieronder!). In het boekje staat op de rechter bladzijde staat welke figuurtjes je moet overhouden. de eilandjes moet je dan zo zien neer te leggen dat de dingen die niet op het rechter bladzijde van het boekje staan bedekt zijn. Op de linker bladzijde staat het antwoord van het vorige level.

Daarna ging merel vertellen wat we gingen doen. toen gingen we het verslag van de vorige week kijken. Zelf vond ik dat wel een goed verslag omdat er een goed schema in stond van de knikkerbaan.

 

Na het verslag gingen we oefenen met de Spaanse toets. Merel maakte tweetallen en ieder kind kreeg een blad met de woorden van blok 3 of van blok 1. Zelf vond ik dat wel nuttig omdat ik bepaalde dingen was vergeten. De toets is na de vakantie!!!!!

 

Toen hadden we pauze! Eerst gingen we eten.   

VS

Ik zou voor pannenkoek kiezen dus dat had ik mee ( gekregen van mijn opa ).

Om ongeveer 10:30 gingen we buitenspelen en om 10:45 gingen we weer naar binnen.

 

Toen gingen we een tekening in perspectief maken. Zelf houd ik wel van tekenen dus dit vond ik het leukste onderdeel van de dag. We kregen een wit a4tje en een uitleg boekje en toen dacht ik meteen : let’s begin! Hieronder de tekening die we moesten maken:

Bij mij was hij goed gelukt. Op het einde van de dag gingen we opruimen en toen ging iedereen weer naar school.

 

Stein Pleiter